Codi: Obtenir aquí i enganxar



      
Convocatòria

 logoBlackUab

Comissió d'Economia i d'Organització

Sessió: 04-06-2018

Punt Núm

  Descripció Punt

Acord Núm

  Descripció Acord

Punt 1

Aprovació de l’acta de la darrera sessió

033/2018

Aprovació de l'acta de la sessió de 11 d'abril de 2018  

Punt 2

Informe del vicerector d’Economia i de Campus

  

Punt 3

Aprovació del Model de distribució del pressupost de funcionament descentralitzat per a centres i departaments

  

Punt 3.bis

Informe sobre la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB, corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2017.

034/2018

PRIMER. Informar favorablement la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2017. SEGON. (mes)  

Punt 4

Aprovar la convocatòria per a l’adquisició i renovació d’equipament de laboratoris i altres espais docents especialitzats per l’any 2018

035/2018

PRIMER. Aprovar la convocatòria per a l’adquisició i renovació d’equipaments de laboratoris i altres espais docents especialitzats per a l’any 2018. SEGON. Encarregar als responsables (mes)  

Punt 5

Seguiment del Pla Inversions Universitàries 2017

036/2018

PRIMER. Aprovar el seguiment del Pla d’Inversions Universitàries pel 2017. SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia i Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.  

Punt 6

Aprovar l’informe sobre l’aplicació de la instrucció de romanents al pressupost 2018 en el seu tràmit d’al·legacions

037/2018

PRIMER. Aprovar l’Informe sobre l’aplicació de la Instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost de la UAB de 2018 en el seu tràmit d’al·legacions. SEGON. (mes)  

Punt 7

Resolució de la convocatòria d'ajuts per a la compra d'equips de protecció individual 2018.

038/2018

PRIMER. Aprovar la resolució de la convocatòria 02/2018 per a la compra d’equips de protecció individual (EPI) per a l’any 2018. SEGON. Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència(mes)  

Punt 8

Resolució convocatòria d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per a l’any 2018

039/2018

PRIMER. Aprovar la resolució de la convocatòria 01/2018 per a la concessió d’ajuts per concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris per a l’any 2017. (mes)  

Punt 9

Aprovació de les modificacions de crèdit a 15 de maig de 2018.

040/2018

PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit en data 15 de maig de 2018. SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.  

Punt 10

Protocol UAB per la gestió de les compres menors segons la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic

041/2018

PRIMER.- Informar favorablement el Procediment per a la gestió de compres menors a proveïdors que han superat el llindar en aplicació de la nova Llei 9/2017, de 8 de novembre. SEGON.- Elevar els (mes)  

Punt 11.1

Informació Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: • Pròrroga dels serveis esportius al Servei d’Activitat Física

042/2018

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la primera pròrroga dels serveis esportius de la UAB, contracte número CONSU-1/2016- SERVEIS ESPORTIUS de la UAB i l’existència de (mes)  

Punt 11.2

Informació Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de: • Pròrroga de subministrament de publicacions monogràfiques i del servei d’enquadernació per les biblioteques.(mes)

043/2018

PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la tercera pròrroga de l’Acord Marc núm. CONSU-8/2015-SUBMINISTRAMENT DE PUBLICACIONS MONOGRÀFIQUES PER A LES BIBLIOTEQUES i (mes)  

Punt 12

Assumptes de tràmit

  

Punt 13

Torn obert de paraules