|
Punt Núm
|
Descripció Punt
|
Acord Núm
|
Descripció Acord
|
Punt 1
|
Aprovació de l'acta de la darrera sessió.
|
|
  
|
Punt 2
|
Informe dels vicerectors.
|
|
  
|
Punt 3.1
|
Formació continuada: Proposta de títols de màsters propis i diplomes de postgrau nous i elevació al Consell de Govern per a la seva aprovació.
|
019/2016
|
PRIMER.- Informar favorablement la creació de nous títols de màster i diplomes de postgrau propis.
SEGON.- Elevar el present acord al Consell de Govern per a la seva aprovació.  
|
Punt 3.2
|
Formació continuada: Aprovació dels plans d'estudis de màsters propis i diplomes de postgrau de nova creació i de renovació amb modificacions, per delegació del Consell de Govern.
|
020/2016
|
PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, els plans d’estudis de màsters propis següents, condicionat a l’aprovació dels títols corresponents pels òrgans competents:
- (mes)  
|
Punt 3.3
|
Formació continuada: Informació sobre la nova creació de cursos d'especialització.
|
021/2016
|
PRIMER.- Donar-se per assabentat de l’aprovació dels cursos d’especialització.
SEGON.- Encarregar a la vicerectora de Qualitat, Docència i Ocupabilitat el seguiment de l’acord primer.(mes)  
|
Punt 4.1
|
Afers Acadèmics: Modificació del calendari acadèmic-administratiu del curs 2015-2016, per delegació del Consell de Govern.
|
022/2016
|
PRIMER.- Aprovar la modificació del calendari acadèmic administratiu per al curs 2015-2016, per delegació del Consell de Govern.
SEGON.- Encarregar a la vicerectora de Qualitat, Docència i (mes)  
|
Punt 4.2
|
Afers Acadèmics: Informe sobre el calendari acadèmic del curs 2016-2017.
|
023/2016
|
PRIMER.- Informar favorablement el calendari acadèmic per al curs 2016-2017, i elevar-lo al Consell de Govern per a la seva aprovació.
SEGON.- Elevar el present acord al Consell de Govern per a (mes)  
|
Punt 4.3
|
Afers Acadèmics: Informe sobre el calendari acadèmic-administratiu del curs 2016-2017.
|
024/2016
|
PRIMER.- Informar favorablement el calendari academicoadministratiu per al curs 2016-2017, i elevar-lo al Consell de Govern per a la seva aprovació.
SEGON.- Encarregar a la vicerectora de (mes)  
|
Punt 4.4
|
Afers Acadèmics: Concessió de premis extraordinaris de titulació, per delegació del Consell de Govern.
|
025/2016
|
PRIMER.- Atorgar, per delegació del Consell de Govern, els premis extraordinaris de titulació per al curs acadèmic 2012-2013, 2013-2014 i 2014-2015.
SEGON.- Encarregar a la vicerectora de (mes)  
|
Punt 5.1
|
Graus: Modificació de memòries de grau.
|
026/2016
|
PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació de la memòria del títol de Grau següent:
• Grau Enginyeria en Organització industrial
SEGON.- Encarregar a la (mes)  
|
Punt 5.2
|
Graus: Modificació de simultaneïtat d’estudis.
|
027/2016
|
PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació de la simultaneïtat d’estudis següent:
• Grau d’Educació Infantil i Grau d’Educació Primària
SEGON.- (mes)  
|
Punt 6.1
|
Màsters: Creació de títols de màster universitari.
|
028/2016
|
PRIMER.- Informar favorablement la creació del títol de màster universitari .
SEGON.- Elevar el present acord al Consell de Govern per a la seva aprovació.  
|
Punt 6.2
|
Màsters: Aprovació de memòries de màster universitari.
|
029/2016
|
PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la memòria del màster universitari, condicionat a l’aprovació del títol corresponent pels òrgans competents:
• Màster Universitari (mes)  
|
Punt 6.3
|
Màsters: Modificació de memòries de màster universitari.
|
030/2016
|
PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació de la memòria del títol de màster universitari següent:
• Màster Universitari Nanociència i Nanotecnologia (mes)  
|
Punt 7
|
Convocatòria programa DRAC 2016
|
031/2016
|
PRIMER.- Aprovar la Convocatòria programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) per l’any 2016.
SEGON.- Encarregar al vicerector de Relacions Internacionals l'execució i el seguiment(mes)  
|
Punt 8
|
Afers de tràmit.
|
|
  
|
Punt 9
|
Torn obert de paraules.
|
|
  
|